Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Dobro w mediach - z cienia do światła. WstępDobro w mediach - z cienia do światła. Wstęp
Baczyński, Andrzej (1957-2015)
Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Słowo wstępne
Znajdź podobne | Dodaj do bibliografii
Wydobyć dobro z medialnego cieniaWydobyć dobro z medialnego cienia
Drożdż, Michał (1958- )
Słowa kluczowe: Mass media , Dobro , Etyka mediów , Wartości , Odpowiedzialność
Media jako dobro : ewolucja stanowiska KościołaMedia jako dobro : ewolucja stanowiska Kościoła
Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Ewangelizacja , Kościoł katolicki , Dobro
Mass media - nieświadomi współpracownicy terroryzmu : przestroga Jeana BaudrillardaMass media - nieświadomi współpracownicy terroryzmu : przestroga Jeana Baudrillarda
Mysona Byrska, Joanna (1974- )
Słowa kluczowe: Mass media , Terroryzm , Filozofia mediów , Etyka mediów , Baudrillard, Jean (1929-2007) - krytyka i interpretacja
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ powołany do troski o dobry rozwój systemu mediów elektronicznych w Polsce. Ocena działalnościKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ powołany do troski o dobry rozwój systemu mediów elektronicznych w Polsce. Ocena działalności
Dziekan-Łanucha, Agata
Słowa kluczowe: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji , Mass media , Ustawa medialna
Wypowiedź jako wyraz duchowości własnej i troski o duchowość drugiego człowieka : na przykładzie przekazu chrześcijanskiegoWypowiedź jako wyraz duchowości własnej i troski o duchowość drugiego człowieka : na przykładzie przekazu chrześcijanskiego
Misztal, Wojciech (1961- )
Słowa kluczowe: Mass media , Duchowość , Komunikacja , Ewangelia , Etyka mediów
Etos współczesnego "homo communicans"Etos współczesnego "homo communicans"
Pamuła, Stanisław (1940- )
Słowa kluczowe: Etos dziennikarski , Filozofia mediów , Etyka mediów , Komunikacja , Mass media
Kampanie polityczne - marketing dobra wśród medialnych wizerunków złaKampanie polityczne - marketing dobra wśród medialnych wizerunków zła
Żurawski, Jakub (1980- )
Słowa kluczowe: Mass media , Polityka , Kampanie polityczne , Propaganda
Dobro w mediach : z cienia do światłaDobro w mediach : z cienia do światła
Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Komunikacja społeczna , Moralność , Dobro
Bramy prawdy i wiary : Benedykt XVI o mediachBramy prawdy i wiary : Benedykt XVI o mediach
Legan, Michał (1979- ). Red.
Słowa kluczowe: Benedykt XVI (papież ; 1927- ) , Benedykt XVI (papież ; 1927-) - nauczanie , Konferencje , Mass media - aspekt religijny