English   polski  
 
English   polski  

BASE

Podobne do wydania
Baczyński, Andrzej (1957-), Media jako dobro : ewolucja stanowiska Kościoła
Znaleziono : 36
Widok:
1. 

Dobro w mediach - z cienia do światła. Wstęp

Baczyński, Andrzej (1957-2015)

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Słowo wstępne

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

2. 

Dobro w mediach : z cienia do światła

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Komunikacja społeczna , Moralność , Dobro

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

3. 

Wydobyć dobro z medialnego cienia

Drożdż, Michał (1958- )

Słowa kluczowe: Mass media , Dobro , Etyka mediów , Wartości , Odpowiedzialność

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

4. 

Mass media - nieświadomi współpracownicy terroryzmu : przestroga Jeana Baudrillarda

Mysona Byrska, Joanna (1974- )

Słowa kluczowe: Mass media , Terroryzm , Filozofia mediów , Etyka mediów , Baudrillard, Jean (1929-2007) - krytyka i interpretacja

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

5. 

Ilustracje prasowe w trakcie "żałoby narodowej" po katastrofie 10 kwietnia 2010 r.

Dobosz, Izabela (1949- )

Słowa kluczowe: Mass media , Prawo prasowe , Ilustracja prasowa , Katastrofa smoleńska

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

6. 

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ powołany do troski o dobry rozwój systemu mediów elektronicznych w Polsce. Ocena działalności

Dziekan-Łanucha, Agata

Słowa kluczowe: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji , Mass media , Ustawa medialna

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

7. 

Wypowiedź jako wyraz duchowości własnej i troski o duchowość drugiego człowieka : na przykładzie przekazu chrześcijanskiego

Misztal, Wojciech (1961- )

Słowa kluczowe: Mass media , Duchowość , Komunikacja , Ewangelia , Etyka mediów

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

8. 

Etos współczesnego "homo communicans"

Pamuła, Stanisław (1940- )

Słowa kluczowe: Etos dziennikarski , Filozofia mediów , Etyka mediów , Komunikacja , Mass media

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

9. 

Kampanie polityczne - marketing dobra wśród medialnych wizerunków zła

Żurawski, Jakub (1980- )

Słowa kluczowe: Mass media , Polityka , Kampanie polityczne , Propaganda

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

10. 

Wartości w mediach : z dolin na szczyty. Wstęp

Drożdż, Michał (1958- )

Słowa kluczowe: Wartości , Mass media - aspekt religijny , Słowo wstępne

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

11. 

Jak uzdrowić media publiczne? O roli wartości chrześcijańskich w mediach publicznych

Baczyński, Andrzej (1957-2015)

Słowa kluczowe: Mass media , Wartości chrześcijańskie , Dobro , Etyka mediów

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

12. 

Wartości w mediach - z dolin na szczyty

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Komunikacja , Media cyfrowe

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

13. 

Pielgrzymia ewangelizacja świata w epoce mediów

Baczyński, Andrzej (1957-2015)

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Nauki społeczne , Ewangelizacja

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

14. 

O poszanowaniu godności człowieka w mediach

Baczyński, Andrzej (1957-2015)

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Nauki społeczne

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii

15. 

Troska o przyrodę troską o człowieka - ekologia w mediach

Baczyński, Andrzej (1957-2015)

Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Filozofia przyrody , Ekologia

Znajdź podobne  |  Dodaj do bibliografii