Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
New media. The world as a never-ending spectacleNew media. The world as a never-ending spectacle
Baczyński, Andrzej (1957-2015)
Słowa kluczowe: Telewizja , Nowe media , Etyka mediów
Znajdź podobne | Dodaj do bibliografii
Info-ethics in the mediaInfo-ethics in the media
Słowa kluczowe: Media , Kościoł katolicki , Edukacja medialna
Convergence and new media : from present to futureConvergence and new media : from present to future
Słowa kluczowe: Wprowadzenie
Homo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the mediaHomo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the media
Drożdż, Michał (1958- )
Słowa kluczowe: Media , Komunikacja , Etyka mediów , Godność , Osoba ludzka
Ethical integration in global communication processes in the context of John Paul II's thoughtEthical integration in global communication processes in the context of John Paul II's thought
Słowa kluczowe: Jan Paweł II (papież ; 1920-2005) - nauczanie , Etyka , Etyka mediów , Globalizacja , Intergacja
Convergence : media in futureConvergence : media in future
Słowa kluczowe: Media , Kościoł katolicki
The phenomenon of Catholic radio broadcasting : the public mission in the area of freedomThe phenomenon of Catholic radio broadcasting : the public mission in the area of freedom
Słowa kluczowe: Radio , Etyka mediów , Wolność , Dziennikarstwo
Family in the net impersonal connectionsFamily in the net impersonal connections
Zwoliński, Andrzej (1957- )
Słowa kluczowe: Media , Cyberseks , Pornografia , Rodzina , Internet , Etyka mediów , Godność
News item from dromological perspectiveNews item from dromological perspective
Słowa kluczowe: Media , Informacja , Filozofia mediów , Dziennikarstwo , Dromologia
Kanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawyKanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawy
Słowa kluczowe: Telewizja , Konsumpcja , Zysk , Godność , Etyka mediów
Odpowiedzialność od przypadku do celuOdpowiedzialność od przypadku do celu
Słowa kluczowe: Media , Etyka mediów
Wartość mediów : od wyzwań do szansWartość mediów : od wyzwań do szans
Słowa kluczowe: Mass media , Wprowadzenie
Źródła kryzysu współczesnej telewizjiŹródła kryzysu współczesnej telewizji
Słowa kluczowe: Kryzys ekonomiczny , Telewizja
Jak uzdrowić media publiczne? O roli wartości chrześcijańskich w mediach publicznychJak uzdrowić media publiczne? O roli wartości chrześcijańskich w mediach publicznych
Słowa kluczowe: Mass media , Wartości chrześcijańskie , Dobro , Etyka mediów
Ukazać Kościół przez świat mediówUkazać Kościół przez świat mediów
Słowa kluczowe: Mass media - aspekt religijny , Jan Paweł II (papież ; 1920-2005) , Komentarze i opracowania