Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Homo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the mediaHomo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the media
Drożdż, Michał (1958- )
Słowa kluczowe: Media , Komunikacja , Etyka mediów , Godność , Osoba ludzka
Znajdź podobne | Dodaj do bibliografii
Brutalization of modern audiovisual mediaBrutalization of modern audiovisual media
Baczyński, Andrzej (1957-2015)
Słowa kluczowe: Telewizja , Nowe media , Etyka mediów , Kościoł katolicki
New media. The world as a never-ending spectacleNew media. The world as a never-ending spectacle
Słowa kluczowe: Telewizja , Nowe media , Etyka mediów
Ethical integration in global communication processes in the context of John Paul II's thoughtEthical integration in global communication processes in the context of John Paul II's thought
Słowa kluczowe: Jan Paweł II (papież ; 1920-2005) - nauczanie , Etyka , Etyka mediów , Globalizacja , Intergacja
The phenomenon of Catholic radio broadcasting : the public mission in the area of freedomThe phenomenon of Catholic radio broadcasting : the public mission in the area of freedom
Słowa kluczowe: Radio , Etyka mediów , Wolność , Dziennikarstwo
Convergence and new media : from present to futureConvergence and new media : from present to future
Słowa kluczowe: Wprowadzenie
News item from dromological perspectiveNews item from dromological perspective
Słowa kluczowe: Media , Informacja , Filozofia mediów , Dziennikarstwo , Dromologia
Info-ethics in the mediaInfo-ethics in the media
Słowa kluczowe: Media , Kościoł katolicki , Edukacja medialna
Etyka komputeraEtyka komputera
Zwoliński, Andrzej (1957- )
Słowa kluczowe: Internet , Technika , Media , Wartości , Odpowiedzialność , Etyka Internetu , Formacja duchowa
Convergence : media in futureConvergence : media in future
Słowa kluczowe: Media , Kościoł katolicki
Kanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawyKanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawy
Słowa kluczowe: Telewizja , Konsumpcja , Zysk , Godność , Etyka mediów
Odpowiedzialność od przypadku do celuOdpowiedzialność od przypadku do celu
Słowa kluczowe: Media , Etyka mediów
Wartość mediów : od wyzwań do szansWartość mediów : od wyzwań do szans
Słowa kluczowe: Mass media , Wprowadzenie
Wartość informacjiWartość informacji
Słowa kluczowe: Informacja , Prasa , Radio , Telewizja , Internet
Odpowiedzialność w mediach - odpowiedzialność mediówOdpowiedzialność w mediach - odpowiedzialność mediów
Słowa kluczowe: Odpowiedzialność , Media , Etyka mediów , Komunikacja społeczna , Człowiek , Społeczność