Brak obsługi JavaScript!
By w pełni korzystać z możliwości biblioteki cyfrowej, upewnij się czy twoja przeglądarka ma włączoną obsługę JavaScript.
ładowanie...
Wyszukiwanie zaawansowane...
Potrzeba racjonalności w etyce mediówPotrzeba racjonalności w etyce mediów
Drożdż, Michał (1958- )
Słowa kluczowe: Etyka mediów , Personalizm , Dziennikarstwo , Media , Mediosfera
Znajdź podobne | Dodaj do bibliografii
Aksjologiczne zakorzenienie deontologii medialnychAksjologiczne zakorzenienie deontologii medialnych
Słowa kluczowe: Powinności , Wartości , Media , Etyka mediów , Osoba
Kanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawyKanibalizm, materializm i konsumpcja. Mass media i ludzkie postawy
Baczyński, Andrzej (1957-2015)
Słowa kluczowe: Telewizja , Konsumpcja , Zysk , Godność , Etyka mediów
Być człowiekiem w świecie mediówByć człowiekiem w świecie mediów
Słowa kluczowe: Mass media - aspekt moralny , Mass media
Homo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the mediaHomo communicans : personalistic determinants of communication in the context of the media
Słowa kluczowe: Media , Komunikacja , Etyka mediów , Godność , Osoba ludzka
Człowiek w świecie mediówCzłowiek w świecie mediów
Słowa kluczowe: Mass media , Mass media - aspekt moralny , Mass media - aspekt filozoficzny
Odpowiedzialność w mediach - odpowiedzialność mediówOdpowiedzialność w mediach - odpowiedzialność mediów
Słowa kluczowe: Odpowiedzialność , Media , Etyka mediów , Komunikacja społeczna , Człowiek , Społeczność
Racjonalność ethosu komunikacji medialnej - etyka wobec nowych mediówRacjonalność ethosu komunikacji medialnej - etyka wobec nowych mediów
Słowa kluczowe: Mass media , Etyka , Komunikacja medialna